Βιωματική Μάθηση

Α. Διοργάνωση Σεμιναρίων Βιωματικής Μάθησης

Τα Σεμινάρια Βιωματικής Μάθησης δομούν τον αρχιτεκτονικό εκπαιδευτικό σχεδιασμό τους στην έρευνα δράσης, όπου η μάθηση επιτυγχάνεται μέσω της βιωματικής, διαλογικής, αφηγηματικής, θεατρικής και ερευνητικής διαδικασίας και συμμετοχής, που ενεργοποιεί τις δημιουργικές δυνάμεις, την φαντασία, την ενεργή δράση για την αλλαγή, τη βελτίωση και την επιδιωκόμενη μετασχηματίζουσα μάθηση.

Στόχος είναι μέσω της καλλιέργειας δεξιοτήτων και τη μεταλαμπάδευση της γνώσης να προαχθεί η ποιοτική εκπαίδευση σύμφωνα με τη βιώσιμη ανάπτυξη, να προασπιστούν τα ανθρώπινα δικαιώματα και το αγαθό της υγείας, να προαχθεί η κουλτούρα της κοινωνικής ειρήνης και της μη βίας καθώς και η ταυτότητα του παγκόσμιου πολίτη. Μέσα σε περιβάλλον αγαστής συνεργασίας εκπαιδευτές και εκπαιδευόμενοι μέσω της αλληλεπίδρασης με την πανεπιστημιακή αλλά και την ευρύτερη κοινότητα στοχεύουν από κοινού στην μεγιστοποίηση της ποιότητας της ζωής του κοινωνικού συνόλου.

Ανοικτή Εκπαίδευση

Στο πλαίσιο δράσεων της «Ανοικτής εκπαίδευσης» παρέχονται με ελεύθερη πρόσβαση υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικά προγράμματα προκειμένου να επιτευχθεί διαμοιρασμός της γνώσης και εξάλειψη των εμποδίων εκπαίδευσης.

 

Β. Διοργάνωση Σεμιναρίων στην Πιστοποίηση Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας και Κλινικής Διακυβέρνησης

Σκοπός των σεμιναρίων είναι η προαγωγή της αριστείας των λειτουργών υγείας κατά την άσκηση του ιατρονοσηλευτικού και διοικητικό-οργανωτικού του έργου. Το σεμινάριο πιστοποιεί επαγγελματίες υγείας οι οποίοι αποδεικνύουν της ικανότητες και τις γνώσεις τους στο τομέα της κλινικής διακυβέρνησης με γραπτή εξέταση. Με την πιστοποίηση αυτή ο επαγγελματίας υγείας θα παρέχει τη διαβεβαίωση ότι διαθέτει τις απαραίτητες δεξιότητες, γνώσεις και εμπειρία στην ποιότητα της υγειονομικής περίθαλψης. Ο στόχος είναι να προωθηθεί η αριστεία και ο επαγγελματισμός, τεκμηριώνοντας την ατομική απόδοση όπως μετριέται σε σχέση με ένα προκαθορισμένο επίπεδο γνώσης σχετικά με την ποιότητα. Στο εκπαιδευτικό σεμινάριο θα αναπτύσσονται έξι βασικοί τομείς της κλινικής διακυβέρνησης

  1. Ηγεσία
  2. Ασφάλεια του Ασθενή
  3. Βελτίωση των επιδόσεων και διεργασιών
  4. Δημιουργία Τυποποιημένων Διαδικασιών Λειτουργίας
  5. Διαχείριση κινδύνων
  6. Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

 

Γ. Διοργάνωση Σεμιναρίων Σύγχρονων Μεθόδων και Πρακτικών στα Επιστημονικά Πεδία των Οικονομικών, των Πολιτικών και της Διαχείρισης των Συστημάτων και Υπηρεσιών Υγείας.

Σκοπός των σεμιναρίων είναι η παροχή εξειδικευμένων γνώσεων αλλά και η επικαιροποίηση της γνώσης μέσω της ανάλυσης σύγχρονων μεθόδων και πρακτικών στα επιστημονικά πεδία των Οικονομικών, των Πολιτικών και της Διαχείρισης των Συστημάτων και Υπηρεσιών Υγείας.

Απευθύνονται σε μεταπτυχιακούς φοιτητές, κατόχους μεταπτυχιακών τίτλων, υποψήφιους διδάκτορες, διδάκτορες, μεταδιδάκτορες, στελέχη των Υπουργείων Υγείας και εργασίας, στελέχη της περιφερειακής διοίκησης του συστήματος υγείας, διοικητικά στελέχη του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα της υγείας, ιατρικό, νοσηλευτικό και παραϊατρικό προσωπικό.

Οργανώνονται από το στελεχιακό δυναμικό της ερευνητικής μονάδας με τη συμμετοχή μελών ΔΕΠ του Τομέα Κοινωνικής Πολιτικής του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων, ΔΕΠ άλλων τμημάτων του ΠΑΔΑ, ΔΕΠ άλλων Πανεπιστημίων, εμπειρογνώμονες των πολιτικών, οικονομικών και διοίκησης της υγείας, διατελέσαντες Γενικοί Γραμματείς και σύμβουλοι στο Υπουργείο Υγείας, Διοικητές Νοσοκομείων και Διοικητικοί – Οικονομικοί προϊστάμενοι δημοσίων και ιδιωτικών οργανισμών.

Το σεμινάριο πιστοποιεί τους συμμετέχοντες στις πολιτικές, στα οικονομικά και στη διοίκηση της υγείας με Πιστοποιητικό Δια Βίου Μάθησης από το ΚΕΔΙΒΙΜ (Κέντρο Δια Βίου Μάθησης) του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.